Wednesday, October 20, 2010

Budak Hilang Dijumpai..

Semalam aku g KL..
Aku pon dengan kepenatan baru pulang menghantar orang tersayang balik.
Aku cekalkan semangat g KL ambil barang.
Aku sampai KL pukul 6 pagi.
Then aku g kolej pukul 8.30-4.00 petang.
Habis je kelas aku naik bas ALONG dengan Ila.
Mula2 ingat xnak pergi sal penat.
Dalam bus aku ubah fikiran, aku g bgtau along aku nak turun kat tren Batang Benar.
Along boleh buat lupa terlajak.
Jauh jugak berjalan.
Dalam tren aku membuta ja, penat gila kot.
Sampai KL sentral aku beli kek Secret Recipe.
Teringin nak makan kek.
Pastu aku teruskan perjalanan.
Aku nak tren Putra.
Time tunggu tren aku nampak satu pompuan ni.
Rambut dia cantik, tapi xnampak muka.
Masuk ja dalam tren aku nampak muka.

Cetttttt...

Zoie rupanya.
Boleh pulak buat berjumpa dalam tren.
Dah lama gila tak jumpa.
Makin selim dia sekarang.
Masing2 terkejut.
Hahahahahahahahahahaha.
Payah nak jumpa membe2 kat KL.
Nanti kita calling2 lepak lerr..

Sempat snap pic kami..

No comments: