Thursday, November 11, 2010

Tak Boleh Lupa...

Time aku g Terengganu baru2 nie.
Azmeer Rezza memang buat lawak gila dalam hidup aku.
Hahahaha.

1st Day
Sampai pukul 6.50 pagi kat stesen Kuala Terengganu.
Menunggu driver (Azmeer Rezza) dalam 30 minutes.
Sabar jelah.
Dahla bus lembab gila.
Perjalanan ambil masa dekat 12 jam.
Gilalah.
Ni sebab bus Shamisha yang tak pandai arrange, bertukar2 bus jadinya.
Then dia ambil aku, g makan dlu.
Nasi kerabu + dating.
Miss him soo much kot.
Then g check hotel kat Batu Buruk Beach Resort.
Then g mydin cari inner.
Tapi xda, last2 beli handphone.
Ngah epy2 bleh dating ada call.
My Laling kena duty, sabar jelah.
Then dia hantar aku kat hotel, dia balik kem.
Bermulalah kisah aku stay sorang2.

2nd Day
Pun sama, dia busy jugak.
Aku checkout hotel pukul 12, dia tak sampai g.
Menunggu dia pulak.
Then dia datang ambek aku.
G makan dengan Ikhwan.
Time jalan kaki dia tergelecek, haha.
Masuk lubang. Tergelak aku.
G check inn Batu Buruk Beach Resort.
Sama jugak ditinggalkan.
Tapi petang tu dia datang jugak jumpa aku n siap2 sama2 before g messnite.
Operasi mencari bulu mata palsu n riben.
Then balik kalot2 siap.
Jannah dengan Azfar pon sampai lambat siap2 sama2.
Aku dan kasut tumit tinggi 3 inci.
Then, messnite sampai pukul 2 pagi.
Balik hotel, tido..

3rd Day
Memang stay sorang2 dari pagi.
Jalan kaki sorang2 tepi pantai.
Malam pukul 9 dia datang.
Pukul 10 balik kem.
Sabar jelah.
But lastly lewat sikit dia datang.

4th Day
Tinggal aku jer.
Dia xdpt hantar aku g stesen bus.
Aku breakfast sorang.
Then ambek Cab.
Balik Kuantan.

***** Nilah dugaan bila kawan dengan askar, memang busy n xda masa untuk diri sendiri. Walaupun kejap ja tapi terubat jugak rindu pada si dia.

No comments: