Sunday, December 11, 2011

Berakhirlah Zaman Huuu Haaa..


 MY KONVO

Lepas saja habis SPM aku memulakan langkah menuju ke depan. Sebelum aku membuat keputusan melanjutkan pelajaran, aku pun buat part time kerja with my big brother kat cafe dia. 'Ayit Cafe'. Then, perkara yang tidak pernah dijangka terjadi. Adik perempuan aku excident, then sebulan lebih kat hospital. Aku lastly buat keputusan check in di KPJIUC yang akan merealisasikan kejayaan aku. Mula-mula memang susahlah berjauhan kat N9, nasib tak jadi dapat Johor batch. Kalau ya, menanggislah aku. Dahla, masuk kolej pon sediri ja. 

Pejam celik ja, tup2.. Dah 3 tahun pun. Dah habis belajar.
Then dah konvo.
Adalah some pic time konvo baru2 ni.


Princess Diary..


With my DAD..


Me! 


My stregth..
My DAD & MOM..


Adik2..


 With my BATMAN Tersayang..


 My MOM!


-Plenary Hall-


The moments..


Sekarang masa untuk mara lagi ke depan. Kerjaya yang menguji ketahanan. Semoga SRN Shamin Shuhaimi akan Lebih berjaya. Terima kasih to my dad and mom sebab dah besarkan Sha. Then to my Batman, terima kasih sebab sentiasa di sisi bie.. Love u All..

No comments: