Saturday, May 22, 2010

Aku Mereka & Webcam


Bila bosan time online aku bukak webcam untuk activiti take own pic.....


Bukan aku ja yang buat camtu.Kadang2 budak 2 org ni pon sama jugak...

Adik2 aku, Shareen dgn Shayrel...

Along miss u soo much here...


Ni pulak anak saudara aku yg tersayang...

Mohamad Danish...

Time aku on ja laptop dia musti dtg, time ni dia demam...
Jadi agak manja la... HUHUHUHU...

Auntie miss u sayang!!!!


Budak kecik ni pulak ialah illyia... Anak jiran depan rumah aku... Merangkap adik aku jugak... Selalu lepak rumah aku ja budak ni... Manja sangat...

Budak ni suka bergambar n nak cantik2 ja...

Comel...Cilik...Cantik...


Ni kami dua beradik time kenduri kat rumah...Time kenduri pon sempat jugak on9 jup...

Shareen Azza Faezza...
Shamyn...

Webcam pic...


Ni aku dgn anak saudara pupu aku...Bukak ja laptop, dia akan datang n cakap "auntie nak main game"...Tapi bila aku bukak webcam sibuk gak nak interframe...

Abang dan adik yang sengal...

Auntie sayang kamooo!!!


Time keja kat Perdana Speciallist Hospital,,, syift malam...Sempat gak bukak fb n blog jup... BETTER DARI TIDO...

Saya seorang yang sengal...

Sayang diri aku sendiri!!!!


Ni pic terbaru aku...Kat Kelantan... Hostel yang sakai...
Kuang...Kuang...Kuang...

Saya akan terus sengal sampai bila-bila...



No comments: