Sunday, May 23, 2010

Jalan-jalan Cari Makan Kelantan Part 1


Jalan2 Cari Makan Di Kelantan 22/05/2010


Kami adalah kawan di Kelantan.. Nanti da balik kolej entah kenal aku tak lagi budak2 ni.
HaHaHaHaHaHa
Apapon sangat best kenal diorang semua ni..

Yang baju kuning : Semestinya aku la kan.
Yang baju purple : Azrul bf AnisDiyana TotTot
Yang baju hitam : Nabil Raizo si bulat
Yang baju pink : Hidayah Kokopoko budak kecik

Semua ni junior aku, aku kira besar juga la pangkat.
SENIOR SHA..
Seronok jugak la kami kua haritu.
Macam2 benda lawak yang jadi.
At least release tension aku sket kat Kelantan ni.


Gambar kami dekat Pantai Cahaya Bulan

Membe Nabil budak kelantan ntah sapa2 aku pon tak kenal dari kiri tu. Pastu si Nabil poyo. Aku yg sengal dekat tengah tu. Tepi aku Dayah budak kecik. Then Al-Hafiz si jambu. Hujung sekali Azrul tottot...


Aku suka pic ni...


Gambar dekat kuil.. Behenti tepi jalan selamber je ambek gambar. Dahla pose gedix..


Apa maksud tulisan ni???
Aku tau, nanti aku translate bahasa melayu k..


Ada sami tersesat kat tengah2 tu. Tapi knp sami ni hitam ar???


Dalam van kami mmg gila jugak..
Comel ja pic ni..


Lokasi terakhir.
KB Mall..

Will Miss This Moment Forever And Ever

LOVE U ALL

THANKS FOR THE MEMORIES TOGETHER

No comments: