Friday, August 27, 2010

Balik Rumah...

After seminggu aku kat Aloq Setar.
Aku balik rumah sebab dapat day off.
Masuk ja keja pagi aku da mula ngantok.
Time ambek report siap terlelap lagi.
Pas setel pas report, apa lagi.
Mulakan aktiviti setiap kali keja pagi iaitu :
1) Tukar cadar
2) Kejutkan patient
3) Buat observation
4) Buat2 busy
Ditambah pulak dengan staff tak cukup harini.
Memang ward busy dengan patient yang dah dibebaskan.
Tunggu bil xsiap.

Mengenang pagi tadi, lawak jugak.
Memandangkan aku keja wad kanak2,
berhadapan dgn budak2 menguji kesabaran aku.
Ada budak pompuan sorg ni, aku xsempat pegang lagi dah meraung.
Nasiblah aku tahan sabar,
kalau aku nak cucuk nanges xpa jugak, ni sal lain.
Adoi.
So kepada hospital yang aku nak keja nanti.
Ward peads not for me plzzz!!!

Menunggu jam pukul 2.15pm,
lama gila rasanya.
Cukup masa aku n Mira terus chowww.
Balik lepak2 jup.
Gayut dengan En. Gemok pastu aku tertido.
Menunggu mama yang lambat sikit.
Mama sampai ja aku terus bawak baju2 nak basuh semua balik.
Hahaha.
Malas nak basuh dengan tangan.
So sekarang cuti jup.
rileks otak.

Dah tak lama aku akan menamatkan zaman bujang.

No comments: