Saturday, January 15, 2011

Aku tak reti bersembang

So, disebabkan malam ni gue agak free. Nak update la sket pasal dulu-dulu (private sket).. Oklah, nak dijadikan cerita, dulu aku selalu lepak dgn someone (rahsia). Sembang pung pang pung pang dengan dia pon dia cakap aku tak reti nak berdunia. Heran.. Heran.. Memang manusia ni pelik. Aku pon pelik dengan dia tu, aku ni yang memang mulut banyak cakap dia kata tak reti bersembang. Buta ka hapa.


Selalu lepak, aku nak cakap pon tak reti. Depa dok hebat cerita sal kereta pung pang sana sini. Haissshh. Kereta tak tera mana. Mau pakai SUBARU ka, ok gak. Kalau melepak malam-malam apa yang depa dok sembang. Kereta.. Tu jalah. Memang takkan maju melayu ni. Angan-angan lebih.


Perbualan


Someone : Ingat nak cat kereta.
Orang 1 : Ok gak, hang nk buh kaler sama ka?
Someone : Lagu tu la, lapis jalah. Bagi nampak menyerlah sket.
Orang 1 : Oklah tu, sport rim tukar la. Pakai 17.
Someone : Xmau la, nanti berat cam kereta hang.
Aku : Dok diam sambil sengih ja. (bosannya mereka ni).
Someone : Tu kereta apa, smart la dia modified. Nampak len, tak macam lancer.
Orang 1 : Weh, cantik3..
Aku : Tengok dua2 macam jakun ja.. Mau nak sembang pasal jantung aku taulah. Pasal keta memang tak tau la. Aku pun bukan ada keta pun.


Bila aku lepak dengan orang len, wah2 dah macam party. Hu ha hu ha gila. Sampai tarik perhatian semua plak. Ku heran. Benarkah aku tak reti bersembang. Atau memang aku tak boleh bersembang dengan mereka?

No comments: