Monday, January 17, 2011

Apa agaknya khabar Mu disana..

So today nak update sikit about my fiance yang masuk hutan.
Dikira-kira esok cukup 2 minggu dia masuk.
Haiishhh.
Nak dijadikan cerita jugak sepanjang masa tu aku ''single''.
Buat macam manakan.
Bukan nak tapi dah dapat kelongaran katakan.
Kehidupa hari-hari tanpa dia??
Jujur aku katakan yang hidup aku sangat sunyi.
Walaupun bila dia ada kami jarang contact at least boleh dengar suara dia.
Boleh dengar tawa ria dia.
Boleh menyakat dia suka-suka hati aku.
Boleh mengadu masalah.
Berkongsi pendapat.
And paling terasa ialah aku tak dapat nak wish gudnite dekat dia.

Just honestly before tido aktiviti aku :
1- Tengok slide pic dia yang aku buat.
2- Tengok diary aku.
3- Tengok video dia.
4- Dengar suara dia yang aku rakam.
5- Doakan keselamatan dia.
6- Ucap selamat malam.
''Selamat malam abang, bie sayang abang sangat-sangat. Bie rindu abang gila-gila, nak dengar suara abang. Bie harap abang sihat. Makan minum semua ok kat dalam hutan tu. Cepatlah keluar. I want you to be with me. I love u. I miss u badly.''

Bie sayang abang tau. 
Bie rasa hilang semangat ja tanpa abang.


No comments: