Sunday, April 18, 2010

Kenduri Kendara

Ni adik bongsu aku Shayrel Hafeez, dah tua baru nak sunat. Dia penyeab kenduri kat rumah aku, nak tunggu aku kawin lambat lagilah jawabnya. Kenduri sederhana ja, tapi ramai yang datang. Dah macam kenduri kawin, mangsa akulah.



Ni jangan mintak nak kenal sebab ni bukan kakak aku tapi mama aku, anak dah 4 orang tapi still nampak cam muda. Jeles jugak kadang2 orang kata my sis. Mama pon sukalah, harap2 nanti aku pon macam ni jugak la. hehehe.

Ni pulak adik aku Shamel Faez, bukan abang aku n jangan mintak nak kenal. Sebab aku bukan agent cari jodoh. Aku pon still cari tapi tak jumpa lagi.


Ni gambar nenda aku (mak tok), time kenduri dia la paling seronok jumpa sedara mara. Bersembang tak ingat dunia, bergosip lah.




Ni kawan baik aku dari sekolah lagi, Umira. Sekarang dia dekat UMS, susah nak jumpa dia. Selalu rindu dia.


Aku, Amer Aizat dan Jannel Naim. Kami satu kelas dulu time sekolah. 5 harmoni dekat Smk Derma. Rindu zaman sekolah, ponteng kelas dengan Amer tapi kelas kaunselling jalah. Sebab budak2 pandai ja selalu p. haha.

Seorang nenek yang penyayang dan ibu yang blurr. haha. Si kecik comel tu anak saudara aku, Darwisi. Budak ni n abang dia pandai anak wayang.

Cikgu aku time sekolah dulu, nama aku tak ingat. Maklumlah dah lama tinggal sekolah..

Gambar time kenduri

Ni plak datuk aku. Hehe, jangan jeles. Aku dan adik2 aku ja cucu dia. Dah macam sugar daddy plak aku nampak. haha..
Time kenduri macam nilah aku dapat jumpa saudara mara, bergaduh dengan depa. Huh. Harap akan ada lagi macam ni.

No comments: