Monday, July 26, 2010

Akhirnya Kekasih Aku Da Kawen..

Today nak cerita pasal wedding.
Sedih sebenarnya.
Kekasih aku da kawen.
Pasni xda sapalah nak mesej kaco2 aku lagi.
Konon nak berkenalan la.
Awal dia kawen, GATAI.
So kenduri dekat PAHANG.
Ramai balik, sangat hepi disitu.


Bila kenduri anak bongsu ni.
Buat besar-besaran la.
Satu felda datang.
6 ekor lembu semua.
Aku mmg xmakan la, xlalu.



So nilah wajah pengantin.
SELAMAT PENGANTIN BARU.
PAKSU & MAKSU


Agak sweet disini ea.


Ni my lovely mama.
Nak jugak bergambar.


With sepupu aku.


Curi tulang dalam bilik pengantin.


Abah dgn Pak Ngah.


Tu dia, Shuhaimi Ismail dah bersuara.

3 comments:

E'in said...

oho.. tape laa.. bia laa kekasih awak 2 kawen.. ;p

Mr feckry said...

lu nyanyi pelamin anganku musnah ek?

Shamyn Shuhaimi said...

fara : sy redha ja. huhu. siap tlg2 lagi..

mr : gua x nyanyi lagu camtu. gua nyanyi lagu slamat tinggal..