Thursday, July 22, 2010

Aku Jatuh Cinta??

Siyeslah.
Asal aku rasa macam ni?
Serius sebelum ni aku xpnh rasa mcm ni.
Kenapa tiba2 aku rasa macam ni.
Biar betol, takkan aku jatuh cinta kot.
Ish, malulah.
Apa perasaan aku sebenarnya ni?
Dah lama aku xrasa mcm ni.
Mungkinkah aku jatuh cinta?
Tapi dia tu suka aku tak?
Better aku kenal dia dulu sebelum lebih serius.
Macam mana ntah aku boleh suka kat dia.
Padahal before aku tak boleh lupa xbf aku.
B4 ramai ja membe lelaki knp aku xrasa?
Kenapa sekarang rasa.
Sekarang aku dah lupa.
Dah boleh senyum.
Hati dah senang banyak.
Xda ingat benda2 sedih dah.
Xda nanges2 lagi.
Apa patut aku buat?
Adoi.
Dulu2 aku down ja rasa, skrg dah lain.
Tapi aku da malas nak bercinta ni.
Takut peristiwa semalam berulang.
Waka Waka Hei Hei

2 comments:

CERITA LEBAT said...

rasa macam tu rasa chenta la..hehe..

support me new blogger..=)

Shamyn Shuhaimi said...

yaka? adakah anda pasti..
ok..
nanti follow wokeyh..