Saturday, July 3, 2010

Asal ha???

So semalam first day aku kat sini.
Aku kua g cari cokelat cadbury nak buat untuk kenduri kawen.
Then dekat sepuluh kedai aku g.
Sebelum keluar abg da pesan cpt sket.
Aku pon comfirm ar gelabah nak cpt.
Pasaraya besar2 pon xda jual.
Geram gila aku rasa.

Nak dijadikan cerita, masih sungguh mulut aku.
Aku dgn membe aku Mona, budak kolej nak bercuti kt kampong aku.
Dia ada tanya aku sal xbf aku, xjumpa ka?
Mmg aku xjumpa la.
Then aku cakap kalau ada jodoh jumpa la.
Ha,,
Sungguh aku jumpa.
Dekat kedai sebelah 7e dalam pencarian cekelat.
Time aku kua dia plak masok.
Then aku bawak keta g plak kedai sebelah.

Ok..
Fine..
Now its da time i think..
To throw away my feeling into dustbin..
HOHOHOHOHOHO
Dia kua date..
Siotttt..

Eh2..
Asal lak aku nak kesah.
Lantak dialah.
Susah sungguh nak buang rasa syg ni.
Xpa2..
Hidup mmg byk dugaan.

**Macam dah sedar yg aku ni bodoh..

No comments: