Tuesday, June 29, 2010

KEKASIH BARU!!!!

Sebut pasal kekasih..
Serius aku xda sesiapa yg special..
Pintu hati tak terbukak lagi..
Perlukan masa nak lupakan seseorang tu..
So,,,
Aku stay SINGLE tapi NOT AVAILABLE..

Nasiblah dapat 2 org boypren ni..
At least aku dpt epykan diri..
Bawak anak kesayangan aku p jalan2..
Mengasuh dan menjaga..
Lupalah sekejap masalah aku yg bertimbun macam tapak perlupusan sampah yg hampir overloaded..
Tapi aku stay COOL ja..
HAHAHAHAHAHAHAHA

Mereka buat aku bahagia..
Mereka buat aku lupa seketika masalah..
Mereka buat aku ketawa..

Mohamad Danish
Mohamad Darwisy











6 comments:

NAZ said...

esok lusa siapa tahu ;)

Mr feckry said...

itulah dia namanya cahaya mata

ChOcoLate VaNiLLa said...

cool ja..betul2..:)
ada jodoh xkemana kan??..huhu..
sy nak kwn awk kat cini..malas nak layan fb da..(^_-)..

Shamyn Shuhaimi said...

naz - esok lusa lambat lagi.. hohoho

mr feckry - cahaya mata pinjam. hohoho..

Siti Noor Aminah said...

ada kekasih pun tp jumpa 2bln skli, sama je. muka dia pn kdg2 aku lupa.




haha.

Shamyn Shuhaimi said...

gadis comel- kalau dia setia xpe.. sabar ja.. lg better dari kita terpaksa tgk org ug kita syg dari jauh.. n kita xdpt ada bersama dia lagi.. kenangan ja yg tinggal..