Tuesday, June 8, 2010

Benci OR Sayang


Adoi2, aku nak cita sket.
Semalam aku terjumpa dgn Xbf aku.
Tapi aku langsung tak pandang dia.
Macam manalah rupa dia skrg ni.
Tapi aku rasa dia bahagia la.
Kalau tak sebab nak beli rojak tu musti tak tersempak.
Aku kdg2 rindu gak kat dia, tapi dia mungkin tak.


Gambar lama time dkt last2 aku jmpa dia.
Gambar terpaksa aku blurkan sedikit atas sbb privacy.

BENCI.. BENCI.. BENCI..

Weyh, asal plak aku nak kna fikir sal benda2 lepas ni.
Adoiyaiii..
Shamyn2..
Yang patah tumbuh yang hilang berganti.
Mama..
Huhuhuhuhuhu

Rileks sudah..

**kepada yg berkenaan : semoga bahagia..

4 comments:

si kosong said...

rilex sudah..biasala tu jmpa cinta lama..dia bahagia biarkan la...lama2 kita akan bahagia jugak kan..

thx follow blog aku..

sepet said...

dlm hati ad syg arr tu..lupe kn jer..cari kebahagiaan sendri.


:P

Shamyn Shuhaimi said...

si kosong : mmg dlm proses melupakan pon.. tapi still perlukan masa..

Shamyn Shuhaimi said...

sepet : kebahagiaan tu dtg sendiri je.. malas nak mencari. huhuhu