Wednesday, June 2, 2010

Curik Time Jalan2 Kat Blog Orang Lain


4 nama samaran kamu
sha
shasha
myn
along

5 tarikh penting dalam hidup anda
15 mac 1990
28 august 1988
04 april 1969
07 june 1961
04 january 2005

5 perkara yg anda buat semalam
keja petang
Fb
update blog
cucuk duit
plan jahat

5 perkara yang buat anda gembira
sekarang ni?
mmg xadalah. asyik sad mood ja : (

tp happy if :
dapat mengembirakan family
dapat bercuti
dapat result hot
dapat apa yg hati nak.. secret..
dapat buat org sekeliling epy

5 drama kegemaran anda
lantak lah na bagi list drama or movie :D
slave hunter
dealova kowt
shinchan
ultraman
on january


5 hobi kamu
tido plg byk
makan
online
buat blog
muhasabah diri.. erk..

5 tempat percutian idaman anda..?
london
usa
italy
china
australia

5 sebab kamu jawab soalan ni
dah terjumpa..
macam menarik aku tengok..
saja nak update blog..
bosan xbuat apa..
eyhh.. suka hati akulah.. sibuk la!!

** Saya copy paste je.. HEHEHE


2 comments:

Afique Zainuddin Ahmad said...

wah..dah mudah nak komen ni..haha..lu tunggu la..lagi banyak la gua menyemak kat sini lepas ni..owh ya,word varification rasa rasa tak perlu letak kot..susah nak komen

Shamyn Shuhaimi said...

word varification tu gua nak buang camna. gua cari xjumpa pon. katmana terletaknya??