Thursday, June 10, 2010

Ampunilah Segala Dosa-Dosaku!!!!!!

"Ya Allah, berilah keampunan kesalahan dan ketololanku, serta masalah lain yang aku lakukan dengan melebihi batas dalam menjalankan urusanku, di samping tentang segala perkara yang Engkau lebih mengetahui dibandingkan aku. Ya Allah, Ya Tuhanku, berilah keampunan atas kekeliruan yang aku lakukan dengan kesedaran hatiku, yang bercanda, yang tidak sengaja, dan yang saya sengaja, yang semuanya pasti ada pada diriku. Ya Allah, Ya Tuhanku, ampunilah dosa-dosa yang pernah ku lakukan, yang belum kulakukan, dan menjadi rahsiaku, yang aku jalankan secara terang-terangan, dan dosa-dosa yang Engkau lebih ketahui dibandingkan aku. Engkaulah yang mendahulukan siapa sahaja yang Engkau kehendak untuk menjalankan ibadah, dan mengakhirkan siapa sahaja yang Engkau kehendaki dan Engkau menghinakannya dan Engkaulah Yang Maha Kuasa atas segalanya."

2 comments:

Afique Zainuddin Ahmad said...

member sebelah gua terbakar(banyak dosa) bila gua baca lu punya entry ni kuat kuat..haha

Shamyn Shuhaimi said...

stiffler : lu xterbakar ke?? gua rasa cam ada lecur sket kat lu. hahaha