Tuesday, June 1, 2010

Go With The Flow

Harini aku nak syer something sket dgn korg semua. Sekarang aku tengah practikal di Kelantan. Biasalah dah jadi student Nurse ni paham2 jelah. Dah macam nomad hidup aku. Kelantan ish2, mmg bosan weh kt sini. Sekampong2 Perlis lagi best dari sini, dahla panas nak mampos. Satu ja aku puji sal dekat sini, Staff kt hospital mmg terbaik la. Xramai yg kerek mcm kt tempat lain xpyh ceritalah, student ja asyik kena. Adoii.

Bila aku hitung2 dah dekat 3 bulan aku btl2 clash dgn xbf aku. Mmg da break dah bulan 11 tp still keep in touch lg. Sampai aku dpt hadiah plg mengembirakan dari dia on my Bufday!!! So aku xnk ckp la kan, korg pandai2 pikir la k.

Sometime honestly aku terpikirkan dia jugak, rindu semua datang. OHH.. SUCH LIKE A SHITT.. Aku ni dahla sekarang ni tak terurus hidup. Tgh mencuba nak teruska hidup aku macam biasa. Bukan senang weyh nak lupa dia yg ada dgn aku selama 5 tahun tu. Sebagai manusia semua buat silap RITE???

So semua da lepas. Aku sekarang GO WITH THE FLOW JE. Malas nak fikir kebelakang lagi. Benda2 yg jadi tu mendewasakan aku jugak. Belajar dari kepayahan, keperitan dan kesedihan yg melampau mampu menguatkan kita.

** ni untuk dia manatau kot2 dia ada bukak blog aku.

** thanks for our memories together.
for all things u did 4 me.
i hope u will be happy.
i will pray that u will be better 4 else.


2 comments:

Afique Zainuddin Ahmad said...

gua nak bgtau la..gua rasa lebih baik tak payah kapel..macam gua,ada kawan ,dah dekat5 tahun..tapi sampai sekarang tak kapel lagi..tak ada masalah pun..tapi still hubungan kami macam kapel yang lain..


ok.gua nak tanya.kenapa kedai kopi?

Shamyn Shuhaimi said...

gua xpaham la cita lu bro.. lu xphm maksud gua.. lu bkn ada kt tmpt gua. n gua xda desperate sgt nak ada someone pas apa yg jadi.. epi ja gua sowg2.. huhu..

ok gua jawab- ntahla. gua suka sal kt kedai kopi org dulu2 bergosip..