Wednesday, June 2, 2010

Mengurangi Bahaya MI SEGERA

REMAJA dan mi segera memang susah nak dipisahkan. Kalau kamu tergolong dalam penggemar makanan segera, ini tipsnya untuk kamu menikmati makanan FAVE ini dengan baik. Tapi kenalah rajin sikit ye!! Rebus mi sebanyak dua kali, terutma yg berkuah. Ini penting untuk menghilangkan bahan berbahaya yang terkandung dalam mi segera. Selain itu tambahkan apa jua jenis sayur-sayuran supaya dapat memberi vitamin tambahan kepada tubuh kamu. OKEY!! Cakap memang cakap jugak kat korang, aku pon makan jugak benda mi segera tu. Pas aku dapat information sal ni aku syer untuk kebaikan korang and aku jugak.




2 comments:

Afique Zainuddin Ahmad said...

me again..haha..gua suka ouh komen kat sini..hahah..owh ya..meggi..tadi gau nak masak meggi..tapi dalam bungkus tu tak ada perencah..celaka!

Shamyn Shuhaimi said...

haha.. lu kasi buat la perencah sendiri. tunjuk sket lu teror. hahaha.. gua nasihatkan jangan makan sangat meggi. nanti jadi bengap. tenkiu la komen blog gua. nah gua belanja kopi.