Thursday, July 8, 2010

TiNgGaL KeNaNgan

Today aku nak story something.
Pasal perasaan? Hati?
Maybe ya maybe jugak tak.
Ntahla, aku pon xpaham dgn perasaan aku sekarang.
Kadang2 aku rasa ok.
Kadang2 aku rasa down sangat2.
Apalah dugaan semua nie.

Rindu seseorang sangat2.
Tapi dia mungkin tak igt aku langsong.
Aku selalu terpikir sal dia.
Dia sehat tak, makan tak, bahagia ka tak.
Huh,,
Asal aku nak kna pikir tu yg aku xpaham.

Asal la aku nak penat2 syg dia lagi.
Sdgkan mmg da clash.
Dia pon nyata2 ada org lain dah skrg ni.
Asyik nak bodohkan diri aku sndiri.
Aku da pening fikir apa lagi aku nak buat.
Aku nak hepi selalu, xnk tersentap sbb igt dia.
Apa punya manusia ntah dia tu.
Xda perasaan ka pa.
Lantak lah..
Mula2 mmg akan susah.
Lagi 2 ke 3 tahun nanti mungkin much better than now.
Time tu maybe aku dah ada penganti dia.
For now.
Aku masih single and not available.
Coz hati aku still pada dia and xblh terima org lain.

Aku harap nanti bila aku dah move on.
Bahagia.
Mampu ceriakan hidup aku.
Dia xkembali pada aku.
Mmg aku syg dia smpai bila2.
Tapi kalau setelah aku bersusah payah.
Meniti hari2 aku.
Baik aku hidup sorg2.
Aku akan doakan dia bahagia.
Sampai bila2.

**Jujur sha cakap dia yg terindah dlm hidup sha. Sha amat mencintai dia sepenuh hati sha. Tapi semua tu kenangan yg tinggal. Sedih mmg sedih tuhan ja yg tau. Tapi nak buat macam mana. Mmg kita xda jodoh..

7 comments:

NAZ said...

same situation with me sha :) janji perasaan kita ikhlas just go on with that feeling itu yang buat kita gembira:)

bella. said...

boley wat club la kiter..
i face d same 2..
its hard 2 move on la..
really got stuck on sum1 dat never bother bout us..but we still keep thinking n loving him..huh..=((

Shamyn Shuhaimi said...

naz - now i also still keep that feeling. although he not with me. but think about him make me happy.. thanks coz bagi semangat.. kadang2 org xtahu perasaan kita kan.

bella - alrite gak. kita tubuhkan kelab then namakan hati2 kesunyian.. hoho.. same with me dear, i really love him and till now cannot accept someone else. coz my heart still with him.

Siti Noor Aminah said...

hard to forget him, but no point if u still thinking about him. find yr happiness. trust me, u will find someone better than him.

Shamyn Shuhaimi said...

gadis comel : thanks 4 ur advice. im trying n till now still cannot forget him. i also hope that i will find someone better n love me. although he not love me anymore, i will keep ur memory forever.

bella. said...

yeah..damn hard 2 4get..
others will not understand how it feels till they face d same..
gosh..
i wanna die..
xsggp da asenye nk troskn idop ag..
huk3~
sedey..

Shamyn Shuhaimi said...

jom stay sama2.. hidup sama2 ja. haha.. better i think.. hoho.. dahla. maybe da sampai masa lupakan dia. benci..